Aktualności

PŁATNOŚCI W URZĘDZIE – OGŁOSZENIE

23.06.2022

Od 1 lipca br. w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej przestaną funkcjonować kasy Banku Handlowego S.A. Wpłat gotówkowych, bez dodatkowych opłat, można dokonywać na Poczcie.

Urząd Miasta Częstochowy zawarł nową umowę na obsługę bankową z Bankiem Handlowym z siedzibą w Warszawie. Nowe zapisy będą obowiązywały od lipca tego roku do końca 2023 roku. Zgodnie z nimi od 1 lipca br. w Urzędzie Miasta Częstochowy nie będzie możliwości zapłaty należności gotówką. Wpłaty gotówkowe będą przyjmowane, bez dodatkowych opłat, we wszystkich placówkach pocztowych wskazanych na stronie internetowej Poczty Polskiej S.A.

Bezgotówkowych płatności można dokonać przelewem bankowym lub kartą płatniczą we wpłatomatach zlokalizowanych w budynkach UM przy ul. Ślaskiej 11/13 i Waszyngtona 5 lub poprzez terminale płatnicze na stanowiskach obsługi interesantów.
Umowa zakłada wymianę wpłatomatów na nowe.

Uwaga:
Numery rachunków bankowych, na które należy dokonywać płatności, pozostają bez zmian.


Wykaz kont obowiązujących w Urzędzie Miasta Częstochowy
 

do góry strony