Facebook NK Rss Dodaj do ulubionych Youtube Istagram

Aktualności

17 marca 2014
SUKCES MIEJSKIEGO MIESIĘCZNIKA
[zdjęcie aktualności]

Częstochowa została nagrodzona podczas Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów POLONIADA 2014 w Płocku. Zajęliśmy I miejsce w kategorii "Wydawnictwa promocyjne i informacyjne" za magazyn "Jasne, że Częstochowa", otrzymując Koguta Poloniady.

Nagrody zostały przyznane w 9 kategoriach. Kogutami zostały uhonorowane samorządy, które w minionym roku wykazały się największą inwencją twórczą przy promowaniu swojego regionu oraz zorganizowały najciekawsze wydarzenia kulturalne.

- Zostało dostrzeżone nasze nieszablonowe podejście do tematyki miejskiej - komentuje Aleksander Wierny, naczelnik Wydziału Kultury, Promocji i Sportu UM. - Siła naszego miesięcznika tkwi nie tylko w atrakcyjności szaty graficznej, ale po prostu w częstochowianach, o których piszemy. Prezentując ofertę kulturalno-rozrywkowej miasta, skupiamy się na ludziach, stąd sylwetki lokalnych twórców, osób z pasją, także tych odnoszących sukcesy czy też zwykłych-niezwykłych. Miesięcznik wpisuje się w założenia promocji Częstochowy jako miasta pełnego ludzi ciekawych, ambitnych i poszukujących.

Miesięcznik "Jasne, że Częstochowa" wyróżniają rubryki mające lekką magazynową formę, np. „Czewa Aktiv”, „Niech to szlak”, „Dzień z życia”, „Po godzinach”, „Podróż za jeden złoty!?” czy cykl komiksowy „W jasnym cieniu góry”, co jest nietypowe dla urzędowych publikatorów. Ważną osią pozostają zapowiedzi imprez oraz poręczne kalendarium eventów i propozycji ośrodków kultury. W 2012 roku miesięcznik został uhonorowany nagrodą Grand Prix w samorządowym konkursie Kryształy PR-u.

„Jasne, że Częstochowa” jest bezpłatnym biuletynem wydawanym przez Urząd Miasta Częstochowy, wychodzi w nakładzie 20 tys. egzemplarzy i jest dystrybuowany w całym mieście: galeriach handlowych, instytucjach, kawiarniach, ośrodkach zdrowia, obiektach sportowych, zakładach usługowych, zakładach pracy, a nawet sieci taxi.

TJ